tisdag 7 juli 2009

Det gick som på rels ;0))

Foppa: Undrar om hon vet vad hon gör?????...Milda makter!!!
Vår första cykeltur börjar lite bakvänt...


Men när vi väl trasslat oss rätt...men ett hjärta i halsgropen började turen


En koll ut på vägen...Nja...vi prövar nog på baksidan först...


Som jag trodde, några tjuvnyp...men återgick snabbare än väntat till att...


bara springa fint vid sidan...


som om han aldrig hade gjort nått annat...


vem vet...kanske "vårt" kall det här med att cykla...


så med lite övning bar det i väg på en liten men dock...



en ordentlig och fin...



cyckeltur...



Med risk för att låta stötande...Men F...n vad kul det var!

Väl hemma igen möttes vi av vårt nya grannbarn som promt ville in och kamas & pussas, Valter var väl med på noterna speciellt när det lilla barnet var bombarderat med glass!
Jag överlevde och det vart ingen nämre titt på några dikes kanter. Så nu blir det att införskaffa sig en egen springer! Ha det gott tillsvidare // Kram Jeanette & Cykel kungen Valter

4 kommentarer:

  1. Åh, vad häftigt att ni varit ute och cyklat! Visst är det härligt när hunden får sträcka ut ordentligt? Förr cyklade jag ofta med mormor Onyx & mamma Amber. T o m med bägge samtidigt...helt galet!! Nu har cyklarna stort behov av service efter ett par år utomhus. Får väl se om jag kan få ordning på min, så Medea också kan få prova på!
    kramar,
    Pernilla, Amber & Medea

    SvaraRadera
  2. iiiiihhhhh så otroligt glad att det gick så bra med cykelturen :) vad roligt att se bilderna när ni cyklade :) kram bibbi å indra

    SvaraRadera
  3. Jeanette till Pernilla: Oj...Två Briardisar...Jag hade min gamla Kim i bakhuvudet i kombination av Valters kärlek till cyklar...Att jag överhuvudtaget våga prova??? Men det gick kanon, mycket lugnare än min gamling...och det var verkligen super! Så damma av den gamla hojen och prova igen // Kramar från oss

    SvaraRadera
  4. Svar till Bibbi: Ja det va kul:o)...Kul var även bilderna du tog idag...Tack Tack...Såg även att lilleman prydde din sida ;0))! Syns i morrn

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar!